Arendse Health Food: Gevulde Halloween paprika
Halloween komt er weer aan! Wil je tijdens deze dag iets bijzonders, snel en leuks op tafel zetten? Wat dacht je van deze gruwelijk lekkere gevulde paprika's!
Lees verder
Peutergym: plezier, bewegen en leren!
Lekker springen, rennen, rollen, klimmen en balanceren? Onder begeleiding van onze gecertificeerde sportleraar leert jouw kindje spelenderwijs alle belangrijke vaardigheden.
Lees verder
Arendse Health Food: Aspergesalade met krieltjes en ei!
Deze week in de rubriek Arendse Health Food: Aspergesalade met krieltjes en ei! Een lekker en makkelijk recept wat je binnen 30 minuten op tafel hebt staan.
Lees verder
Wat is de invloed van slaap op je spiergroei?
Wist je dat een goede nachtrust van essentieel belang is op je prestatievermogen? Het is het toppunt van ontspannen. Maar wat zijn de gevolgen voor van slaaptekort op je training?
Lees verder
Arendse Health Food: Bloemkoolnasi met gebakken eitje
Deze week in de rubriek Arendse Health Food: Bloemkoolnasi met een gebakken eitje. Een lekker gezond recept wat gluten- en lactosevrij is. Binnen 20 minuten heb je het op tafel staan.
Lees verder
Arendse Health Food: Eiwraps met gezonde kruidenkaas
Deze week in de rubriek Arendse Health Food: snelle eiwraps met een healthy kruidenkaas gemaakt van cottage cheese, bieslook en peterselie. Een makkelijk en snel diner!
Lees verder
Tips voor meer fitnessmotivatie
Motivatie tijdens het afvallen of fitnessen kan lastig op te brengen zijn. Hieronder hebben we een aantal tips voor je op een rijtje gezet voor meer fitness motivatie. Lees ze en knallen maar!
Lees verder
Arendse Health Food: Geroerbakte spinazie op Oosterse wijze
Deze week in de rubriek Arendse Health Food: Geroerbakte spinazie op oosterse wijze. De gember en rode peper maken dit tot een pittig Oosters wokrecept.
Lees verder
Tips om je sportroutine na de vakantie weer op te pakken
Voor velen van ons is de vakantie weer voorbij. Vaak is de zomer een tijd van lekker luieren en ook van sneller een training overslaan. Met deze tips heb jij na je vakantie zo weer een goed sportritme te pakken. En uiteraard gaan onze instructeurs je ook hierbij helpen!
Lees verder
Arendse Health Food: aardappelspiesen met gegrilde courgette en ei
Deze week in de rubriek Arendse Health Food: aardappelspiesjes met gegrilde courgettes en ei. Binnen een half uurtje heb je deze lekkere aardappelspiesen op tafel. Lekker met een zelfgemaakt sausje van yoghurt en verse kruiden.
Lees verder