Binnen sporten

Veelgestelde vragen over het binnen sporten

Hoe reserveer ik een les/activiteit?
Je kunt alleen lessen reserveren via de Arendse App. Download nu de Arendse App voor iOS of Android.

Welke activiteiten kan ik allemaal reserveren?
Je kunt alle activiteiten reserveren die die mogelijk zijn in onze health clubs. Van fitness tot aan groepslessen en vrij zwemmen.

Kan ik ook het BIOCIRCUIT reserveren?
Ja, dat kan. Het BIOCIRCUIT in Oosterhout en Breda is vanaf 1 juli weer in gebruik en corona-proof gemaakt. Je dient hiervoor een blok fitness te reserveren via de Arendse App. Je kunt vervolgens op de club gebruik maken van het BIOCIRCUIT.

Hoe werkt het reserveren van kinderopvang?
Aangezien je maar één les per dag kunt boeken, is het niet mogelijk om zowel een les als kinderopvang tegelijk te reserveren. Je dient voor de kinderopvang telefonisch contact op te nemen met de club. Onze collega’s reserveren dan de kinderopvang van je.

Het reserveren lukt me niet. Hoe krijg ik dit werkend?
Als het goed is heb je toen je lid werd, een uitnodiging gehad om een Mywellness account aan te maken. Mocht je deze niet meer hebben, bel dan even naar de club waar je sport. Onze receptiemedewerkers sturen je dan een link waarmee je de login kunt aanmaken. Met je Mywellness account kun je lessen reserveren via de Arendse App.
Let op: kies niet zelf voor ‘maak een mywellnessaccount aan’.

Hoeveel activiteiten kan ik vooruit plannen?
Je kunt 2 activiteiten vooruit plannen, waarvan maximaal één per dag.

Ik heb geen smartphone. Hoe kan ik reserveren?
Het makkelijkst is om je activiteiten via de Arendse App te reserveren. Heb je geen smartphone, dan is het mogelijk om op de club via de Mywellness paal je volgende activiteit te reserveren.

Hoe zit het als ik niet kan komen sporten?
Kun je niet komen sporten, maar heb je wel een training gereserveerd? Dan is afmelden verplicht. Na afmelding kun je weer een nieuwe sessie inplannen.

Hoe maak ik het lesrooster overzichtelijker?
Omdat je vanaf 1 juli voor iedere activiteit moet reserveren, kan het rooster in de Arendse App er nogal vol uitzien. Om overzicht te creëren, is het mogelijk een filter aan te maken. Tik hiervoor in het groepslesrooster op de 3 streepjes en vervolgens op ‘+’. In het volgende scherm geef je de filter een naam en selecteer je de filters naar keuze. Daarna is de filter opgeslagen en kun je hem de volgende keer ook weer gebruiken.

Hoeveel mensen kunnen er tegelijk naar binnen?
Voor fitness geldt: ieder kwartier laten we een maximaal aantal personen binnen, zodat er volgens de RIVM richtlijnen nooit teveel mensen binnen zijn. Deze aantallen kunnen per club verschillen en worden aangegeven in de app.

Hoe is het met de hygiëne gesteld?
Na gebruik maak je de materialen die je hebt gebruikt zelf schoon. De schoonmaakmiddelen worden hiervoor beschikbaar gesteld. Ieder uur wordt er door onze medewerkers extra schoongemaakt en worden de gebruikte materialen gedesinfecteerd.

Hoe zit het met omkleden, gebruik van douches en andere zaken?
Douches en kleedkamers zijn open vanaf 1 juli.

Kan ik eten en drinken bestellen in jullie horecaruimtes?
Ja, dat kan. Hiervoor geldt een speciaal protocol. Klik hier om te lezen.

Hoe is het met de luchtbehandeling geregeld?
Wij volgen de adviezen van de overheid op. Dit komt erop neer dat er geen lucht recirculatie mag plaatsvinden in de clubs. Alle airco’s die op basis van dit principe werken, zullen uitgezet worden. De installaties op de meeste locaties hebben de mogelijk om ook zonder recirculatie te werken. Echter kan het voorkomen dat sommige ruimtes wat warmer zijn dan je van ons gewend bent. Als je hier vragen over hebt, vraag het dan aan de receptie van de club.

Tags